Saturday, April 23, 2011

seLAMAT TINGGAL... ;-)

=Lama nya tak updated blog…  asgment,kuiz,program kena jalan tak sempat nak berBLOG… ;-)
=Nak hbs da kehidupan untuk sem4, sangat mencabar sebenarnya sem ny..tekanan perasaan,asgment dan semua sekali la…
=Tapi ak paling tak suka sem ny habis sebab klu boleh nak je bergelar student sem4 sampai bila-bila. =Berakhir sem4 maka berakhirlah harapan ak sebenarnya, kisah lalu sudah berpenghujung. Kenangan selalu dalam hati ingatan, harapan sudah habis sampai ke penghujung jalan, tiada apa yang harus di kenangkan semua berakhir sebagai kenang walaupun pahit tapi cukup bermakna.
=Mengajar erti kesabaran yang tinggi, mengajar erti “penantian itu satu penyeksaan “, mengajar erti lebih dekat kepada Maha Pencipta, serta mengajar erti kehidupan sebenar.
=Walauapapun kenangan yang indah pasti akan dikenang sehingga akhir hayat. Semoga kejayaan milik saudara, jodoh yang baik milik saudara,keredhaan juga milik saudara. Doa ku sentiasa bersamamu.
=Andai satu hari kita bertemu semoga kita dalam keadaan yang berbeza dengan kejayaan yang berbeza,andai kau mampu membaca hati seorang yang bergelar wanita pasti kau mengerti
=Cari lah kejayaan yang kau inginkan, ak pasti akan mendoakanmu, dan ak akan sentiasa memaafkanmu. Segaya kebaikan sentiasa dilimpahkan kepadamu. 

2 comments: